SİTE KURUCUSU HAKKINDA

by Çarşamba, Aralık 22, 2010 0 Post a Comment
GÜZEL DUYGULARLA
Bu siteyi kurmamızın amacı köylülerimizi birbirinden haberdar etmek birbirilerine ulaşmalarını ve bilgilerini,duygularını,özlemlerini paylaşmalarını saslamaktır.her köyün bir sitesi var sitelerinde buluşup köyleri için neler yapabileceklerini köylerini nasıl dahaiyi bir hale getirebileceklerini tartışiyorlar. bizim köylümüz neden yapmasın bütün cambaşı köylüleri bir şeyler yapmaya davet ediyorum benim dilegim hepinizi burada buluşturmaktır.

Hepinize teşekkür eder saygılarım sunarım
Sitemizi ziyaret eden ve mesaj bırakan tüm çambaşıllara çok teşekkür ederim. sizler için faydalı olabiliyorsam ne mutlu bana.sitemizle ilgili bizden istedikleriniz varsa lütfen mesajlarınızdabelirtiniz sitemiz sizlerin istekleri dogrultusunda ilerlesin.tüm çambaşılılara selam ve sevgilerimi yolluyorum.



Salih oğlu Ali AYDIN
Asıl mesleyim işmakine bakım onarım
teknikeri 35 yıllık hizmetten sonra
emekli oldum bu siteği sizlere ve
köyüme faydalı olmak için sunmaktayım.