EDİDÖRÜN SUNUMU

by Çarşamba, Aralık 22, 2010 0 Post a Comment
Sevgili hemşehirlilerim site yapmak ve her zaman güncel tutmak pekte kolay olmaması gerek.
Buna bilgi beceri en önemlisi zaman bunların yanında birde azim gerek. Ben bunları yapabilirim diye düşündüm ve karar verdim.Kelkit-cambasi adında bir site kurmaya Tabiki hedeflerim ve projelerim var.

Bunları kısaca özetliğeçeyim. azimle cıktık yola hadi hayır ola.sizde katılın bu kervana ki beraberce başaralım.
Köyümüzü değerlendirelim şimdi bazılarımz şöyle düşüniyor olabilir bizim köyden ne olur diye. Sakın aklınızdan geçirmeyin herşey bizim elimizde.

Mesela köyümüzün diyer köylerden farkı nedir ?Bilenler biliyor bilmeyenler vay be ne özel ne güzel tarihi ve gercekleriyle güzelmiş benim köyüm diyecekler Şimdi hemen aklınızdan şöyle geçer sen köyü nerden biliyorsun Sen konuşmassan ben konuşmazsam bilgileri paylaşip dertleşmessek tabiki bilmeyiz İşte nasılolacak yurdun ve dünyanın hertarafından sizleri buraya davet ediyorum köyümüzün hakkında bilgi paylaşmaya.

Ben şimdiden başladım köyümüz hakında bilgi toplip paylaşmaya mesela tarihi bellideyil derler Sen bildiyini paylaşmassan sen gittikten sonra kim bilir senin bildiklerini neyse uzatmayalım.

Azim dedik ya böle önemli konularda azimli olmak lazım yoksa tarihimiz kaybolur gider.Zaten ne kaldıkı şimdi fikirleri bir etme zamanıdır Her kez az çık fedakerlik gösterebilsek olacak uzun sözün kısası ben çıktım yola

Çambaşı ve çambaşılılar için yararlı olmaya çalışacağım Sizlerden ricam bu girişime yapıcı iyi niyetle bizi teşvik ederek azimle calışmamızı sağlamanızdır O zaman ne ğüzel yararlı ve faydalı şeyler yaparız.

Ben buna inaniyorum sizde inanın ve sabır gösterin.
Çünkü bizin para bul çıkar hatta kazanç gibi bir derdimiz yok.
Bizimki sadece uğraş ve zaman zamanla her şey yerli yerine oturacaktır.

Sizler dopdolu eğlenceli her aradığınızı bulabileceğiniz bak hele ben buraya nasıl ne zaman gelmişim. Dayım eniştem de burada ahan bizim kedide burada diyebileceyınız tamamen size özgü birsite olacaktır.

Projelerimiz:
1* Sitemizi güncel tutabilmemiz için günde iki saat cumartesi ve Pazar on saat olmak üzere haftada toplam 20 saat zaman ayırdık ve garentiledik.
2* Çambaşı size özel sayfalariyla kayıta değer ne varsa sizinle paylasşmak ve paylaştırmak.
3* Dış bağlantılar menüsünden sizler icin araştırdığımız önemli yararlı ve eğlenceli siteleri sizin hizmetimize sunmak.
4* Memleketim yörel sitelerinden kesitler sunarak memleket hakında güncel gelişmelerden sizi haberdar etmek.
5* Çambaşı köyünü elimizden geldiği kadar internette, basında,medyada tanıtarak hangi yerde yeraldık kimler bizden nasıl bahsetti bilgilerinize sunulacak.

Bu kadarmı projeleriniz demeyin bunlar sadece örnek ve ana başlıklaedır.